A Tima stúdió-KÖZTI Zrt. tervezésében készülő kecskeméti Intermodális csomóponti épület közönségforgalmi tereinek belsőépítészeti kiviteli terveinek elkészítésében vettünk részt. A tervezett Intermodális Csomópont (ICS) egyesíti a „rövid utak”-ra épülő utasvezetési elvet, illetve a különböző közlekedési ágak racionális – a lehető legkisebb helyre történő – integrálását. A híd épület kapcsolatot teremt az eddig a belváros felől nehézkesen megközelíthető Hunyadiváros irányába is. Fontos szempont volt a különböző funkciókhoz kapcsolódó forgalmak megfelelő megtervezése. Alapvető cél volt az üzemi tevékenységekhez és a közönségforgalmi funkciókhoz tartozó forgalmak áramlásának egyértelmű szétválasztása. Az új épület megvalósítása esetén mind a MÁV, mind a DAKK (a távolsági és városi közlekedést üzemeltető társaság) kiszolgáló funkciói is részben itt kapnak elhelyezést. Az Intermodális Csomópontban integrált utastájékoztatási rendszer kerül kiépítésre, a kijelzők elhelyezése, a kijelzés módja a különböző közlekedési ágak között összehangolásra kerül.
Konzorciumvezető: | Utiber |
Vezető építész tervező: | Tima Zoltán / Közti Zrt. |
Projekt építész: | Márk Péter / Közti zrt. |
Belsőépítészeti kiviteli terv: | Tóth Csaba, Kacsoh Gábor /4n Építésziroda |
Világítástechnika: | Mikuska Ádám |
Tartószerkezet: | Gurubi Imre |
Épületgépészet: | Szakál Szilárd |
Elektromos: | Máramarosi András |
Gyengeáram: | Ritzl András |
Látszóbeton: | Varga Péter István |
Tűzvédelem: | Mészáros János |
Tájépítész: | Mohácsi Sándor |
Akadálymentesítés: | Babits Bernadett |
Belső terek bruttó alapterülete: | 3.000 m2 |